About faculty  

   

Кафедра здійснює курсову підготовку спеціалістів за напрямом «Інформаційна аналітика з курсом іноземної мови».

Цільова аудиторія курсів: автори контенту  – журналісти, маркетологи, спеціалісти з інформації,менеджери, працівники державних та громадських організацій, які хочуть опанувати мистецтво та науку інформаційної аналітики з метою підвищення якості прийняття корпоративних, суспільно-політичних та державних управлінських рішень.
Наші переваги: ми пропонуємо комплексний підхід у нарощенні професійних компетенцій, що включає, окрім підготовки за фахом, засвоєння знань щодо використання інформаційних продуктів та технологій, вивчення англійської мови для професійного спілкування.
Курс навчання включає три модулі:
1. Професійної підготовки з інформаційної аналітики, що включає теоретичне та практичне опрацювання таких питань як правове регулювання інформаційно-аналітичної діяльності,  інфраструктура ринку, організація функціонування інфмормаційно-аналітичних служб, професійні вимоги до інформаційного аналітика, спеціальні методи аналізу, технологія створення інформаційно-аналітичних документів.
2. Опанування комп’ютерних систем та технологій інформаційно-аналітичної діяльності.
3. Підвищення рівня володіння англійською мовою.
Тривалість курсів – (416 годин)
Під час проведення курсів слухачі формують високий рівень професійної компетентності, який включає такі складові:
1. Блок «Знання»:
― система понять, опанування термінології;
― усвідомлення тенденцій розвитку суспільства знань, його структури;
― концепція інформаційних потреб та їх задоволення на основі надання інформаційних послуг/продуктів;
― методологія наукового пізнання, загально наукових та спеціальних методів та методик формування знань;
― зміст комп’ютерних інформаційних технологій обробки даних;
― концепції пізнавальних здібностей людини.
2. Вміння та навички:
― створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорона та захист  інформації, зокрема за допомогою інформаційних комп’ютерних та комунікаційнихтехнологій;
― аналіз та синтез інформації;
― наданняінформаційнихпослуг;
― володінняіноземнимимовами та технологією перекладу;
3. Відповідальність та ціннісне ставлення:
― етична поведінка та гуманне ставлення до колег у контексті інформаційно-аналітичної роботи;
― формування індивідуальної системи цінностей, що відповідають потребам суспільства знань;
― транслювання цінностей суспільства знань та їх прищеплення загалу.

По закінченню навчання слухачі отримують свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка .


Запрошуємо на наші курси!

Кафедра здійснює курсову підготовку спеціалістів за напрямом «Фінансовий менеджмент з курсом з курсом іноземної мови та 1С-Підприємство».
Цільова аудиторія курсівекономісти та фінансисти, які хочуть поглибити або оновити знання з предмету управління фінансами у відповідності до зростаючих вимог працедавців.
Наші переваги: ми пропонуємо комплексний підхід у нарощенні професійних компетенцій, що включає, окрім підготовки за фахом, засвоєння знань щодо використання інформаційних продуктів та технологій, вивчення англійської мови для професійного спілкування. Викладачі курсів – повідні фахівці, які мають досвід роботи у фінансових установах, зокрема Національному банку України, а також є бізнес-консультантами, дослідниками з проблем підвищення ефективності діяльності підприємств, які мають публікації в науковій та бізнес-пресі.   
Курс навчання включає три модулі:
Професійної підготовки по фінансовому менеджменту, що включає теоретичне та практичне опрацювання таких питань як фінансова стратегія і тактика, фінансова служба, управління активами, капіталом, грошовими потоками, прибутком, ризиками, фінансове прогнозування та планування, бюджетування, фінансового аналізу, антикризового менеджменту.
Опанування 1-С – Підприємство:  8.2.
Підвищення рівня володіння англійською мовою.
Тривалість курсів – (400 годин)
Під час проведення курсів слухачі формують високий рівень професійної компетентності, який включає, зокрема, такі складові:
1. Професійні та спеціальні:
Освоєння концепцій фінансового менеджменту.
Знання теорії і практики сучасного фінансового управління, спрямованого на зростання вартості компанії.
Вміння та навички фінансового аналізу та прогнозування грошових потоків та оцінки ризиків.
Володіння знаннями загального менеджменту, операційного та інвестиційного менеджменту, ризик-менеджменту.
2. Управлінська компетентність:
Визначення цілей організації, вибір пріоритетів і розробка фінансової стратегії.
Створення фінансової структури організації і команди фінансових менеджерів (консультантів).
Визначення критеріїв управління ефективністю і результативністю.
Управління інформацією:
Отримання, оцінювання та обмін інформацією для рішення проблем і прийняття рішень.
Розуміння потреб в інформації всіх зацікавлених сторін.
Забезпечення достовірності та прозорості інформації про вартість для зовнішніх і внутрішніх зацікавлених сторін.
Знання і застосування сучасних інформаційних моделей розкриття інформації.
Володіння сучасними інформаційними технологіями.
Лідерські якості і здатність до інновацій
Формування бачення - здатність проектування майбутнього організації і узгодження зі стратегією розвитку.
Розуміння потреб оточуючих і підтримказацікавленість у розвитку та навчанні персоналу.
Готовність до змін в управлінні.
По закінченню навчання слухачі отримують свідоцтво державного зразка про підвищення кваліфікації

Запрошуємо на наші курси!

Підготовка й захист підсумкової роботи є заключним етапом навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників. 

Тема роботи обирається слухачем самостійно, виходячи з його фахових інтересів, проблематики курсу, що вивчається, та узгоджується з викладачем.
У роботі повинні бути збалансовано представлені теоретичні засади проблеми, що вивчається, шляхи практичної реалізації накреслених рішень та можливі результати їхнього практичного здійснення. При висвітленні проблеми необхідно викладати матеріал логічно, послідовно, без граматичних та стилістичних помилок; чітко формулювати думки; узагальнювати результати досліджень у вигляді таблиць, схем, діаграм, безпосередньо пов’язаних зі змістом теми, з огляду на те, щоб їхня загальна кількість не була надмірною.
Структура підсумкової роботи. Робота повинна включати:
– титульний аркуш;
– зміст;
– ступ;
– основну частину, що може складатися з кількох розділів (підрозділів);
– висновки та пропозиції;
– список використаних джерел.
Вимоги до змісту роботи:
Титульний аркуш оформлюється за встановленою формою (додаток А).
Зміст містить найменування та номери початкових сторінок усіх розділів та підрозділів, висновків, списку використаної літератури та додатків (в разі необхідності). Найменування у змісті повинні точно повторювати назви розділів та підрозділів у тексті роботи.
Вступ розкриває сутність теми, стан наукового вивчення та практичного вирішення обраної проблеми, її практичне значення, підстави й вихідні дані для розкриття теми. У вступі обґрунтовується актуальність теми, мета й завдання підсумкової роботи. Обов’язковим елементом вступу є визначення об’єкта та предмета дослідження. Об’єкт – це загальний суспільно вагомий процес або явище, що утворює проблемну ситуацію, а предмет – конкретна проблема, що логічно входить до структури визначеного об’єкта. Саме предмет зумовлює тему підсумкової роботи, що вказується як заголовок на титульному аркуші.
Основна частина роботи може складатися з розділів та підрозділів. Кожний розділ починається з нової сторінки. Зміст розділів основної частини має точно відповідати темі і цілком розкривати її. Стиль подання матеріалу основної частини характеризує вміння слухача стисло, логічно та аргументовано викладати матеріал відповідно до встановлених вимог.
У висновках підсумовуються одержані результати, дається узагальнена оцінка виконаної роботи та наводяться практичні рекомендації щодо удосконалення діяльності педагогічних працівників, навчального процесу, управлінської діяльності у закладах та установах освіти з визначеної слухачем теми (предмета дослідження). Заключна частина дозволяє оцінити ступінь професійної підготовки та фахової зрілості слухача.
Після заключної частини наводиться список використаних джерел (приклад оформлення наведений у додатку Б).

Після списку використаних джерел при необхідності надаються додатки, що вміщують допоміжні нормативні, інформаційні та аналітичні матеріали, необхідні для повного розкриття основної частини підсумкової роботи. До додатків можуть бути включені матеріали, що є копією нормативних актів, службових документів, інструкцій, звітів, або розрахункові таблиці, узагальнюючі схеми, діаграми тощо. Бажано включати у додаток словник (глосарій) термінів (10-15 слів), що увійшли в основну частину, для пояснення ключових понять.
Список використаних джерел, на які є посилання в основній частині, наводять у кінці роботи. У відповідних місцях тексту мають бути посилання на джерела наведеної інформації, які подаються у квадратних дужках із вказівкою на номер джерела та сторінку (якщо наводиться точна цитата або фактичні дані), наприклад, [30, с. 102].
Бібліографічні описи у списку використаних джерел подаються в алфавітному порядку. 
Технічні вимоги
Обсяг підсумкової роботи – 16-20 сторінок друкованого тексту. Додатки не входять до вказаного обсягу. 
Робота виконується за допомогою комп’ютерної техніки у редакторі Word for Windows (або машинописним способом). Формат аркушів А4 (210 х 297 мм). Текст слід друкувати з одного боку аркуша білого паперу, додержуючись таких розмірів берегів: верхній та нижній – 20 мм, лівий – 25 мм, правий 10 мм.
Набір тексту здійснюють через 1,5 міжрядкових інтервали (кегль 14). Колір тексту повинен бути однаковим упродовж всієї роботи. Скорочення слів і словосполучень повинні відповідати чинним стандартам.
Розділи і підрозділи повинні мати заголовки. Заголовки слід розташовувати посередині рядка і друкувати великими літерами без крапки в кінці, не підкреслюючи. Заголовки підрозділів, пунктів і підпунктів роботи слід починати з абзацного відступу і друкувати маленькими літерами (крім першої великої), не підкреслюючи, без крапки в кінці.
Якщо заголовок складається з двох і більше речень, їх розділяють крапкою. Перенесення слів у заголовку розділу не допускається. Відстань між заголовком і подальшим чи попереднім текстом повинна дорівнювати двом інтервалам. Відстань між рядками заголовку, а також між двома заголовками залишається такою, як у тексті.
Абзацний відступ повинен бути однаковим упродовж усього тексту і дорівнювати 1,25 см.
Сторінки необхідно нумерувати арабськими цифрами, додержуючись наскрізної нумерації впродовж усього тексту роботи. Номер сторінки проставляють у правому верхньому куті сторінки без крапки в кінці.
Титульний аркуш включається до загальної нумерації сторінок роботи. Номер сторінки на титульному аркуші не проставляють.
Розділи, підрозділи слід нумерувати арабськими цифрами. Підрозділи повинні мати порядкову нумерацію в межах розділу. Номер підрозділу складається з номера розділу і порядкового номера підрозділу, відокремлених крапкою. Після номера підрозділу крапку не ставлять.
Ілюстрації (рисунки, графіки, схеми, діаграми) необхідно розміщувати безпосередньо після тексту, де вони згадуються вперше, або на наступній сторінці. На всі ілюстрації мають бути посилання у тексті. Ілюстрації нумерують арабськими цифрами порядковою нумерацією в межах розділу, після чого вказується назва ілюстрації, наприклад, «Рис. 3.1. Схема розміщення.» Таблиці також нумерують арабськими цифрами в межах розділу. Кожна таблиця повинна мати назву, яку розміщують і друкують симетрично до тексту. Назву і слово «Таблиця» починають з великої літери. Слово «Таблиця ....» вказують один раз у правому верхньому куті над першою частиною таблиці, над іншими частинами пишуть: «Продовження таблиці ...» із зазначенням її номера. При переносі частини таблиці на інший аркуш головку таблиці допускається заміняти відповідно номерами граф, нумеруючи їх арабськими цифрами.
У додаток вміщують матеріал, який є необхідним для повноти висвітлення результатів дослідження, але включення його до основної частини може заважати сприйняттю змісту роботи або занадто збільшувати її обсяг. Позначення додатків здійснюється великими літерами української абетки, за винятком літер Г, Є, З, І, Ї, Й, О, Ч, Ь. Слово «Додаток» вказується посередині рядка, наприклад, «Додаток В». При наявності кількох додатків оформляється окрема сторінка «Додатки», номер якої є останнім, що відноситься до обсягу роботи.

Випускна творча робота є видом позааудиторної діяльності слухачів, результати якої свідчать про використання набутих знань на творчому та репродуктивно-творчому рівні. Робота орієнтована на самостійний дослідницький пошук і виявлення певного рівня фахової компетентності. У рамках її написання слухачі поєднують і співставляють отримані нові знання із власним практичним досвідом. Мета підсумкової роботи – систематизація, узагальнення, закріплення та практичне застосування набутих знань, наочне відображення результатів самостійної творчо-пошукової діяльності. Завершується виконання творчої роботи публічною презентацією її висновків.

Тематика випускних творчих робіт за напрямами:

Інноватика у викладанні російської мови як іноземної

Інноватика у викладанні української мови як іноземної

Інноватика у викладанні української мови та літератури

Інноватика у викладанні романо-германських мов

Інноватика у викладанні фізико-математичних дисциплін

Інформаційні технології у викладацькій діяльності

Педагогіка вищої школи (гуманітарний напрям)

Педагогіка вищої школи (технічний напрям)

Управління навчальним закладом

Шановні колеги!
Навчально-науковий інститут неперервної освіти
Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
запрошує пройти курси підвищення кваліфікації
для викладачів ВНЗ І-ІV рівнів акредитації
за такими програмами:

- Інноватика у викладанні української мови та літератури;
- Інноватика у викладанні української мови як іноземної;
- Інноватика у викладанні російської мови як іноземної;
- Інноватика у викладанні романо-германських мов;
- Інноватика у викладанні природничих дисциплін;
- Інноватика у викладанні математичних дисциплін;
- Інноватика у викладанні менеджменту та економічних дисциплін.
- Інноватика у викладанні психолого-педагогічних дисциплін;
- Інноватика у викладанні правознавчих дисциплін;
- Інноватика у викладанні соціально-політичних дисциплін;
- Інноватика у викладанні гуманітарних дисциплін;
- Інноватика у викладанні фізичного виховання, спорту та здоров’я людини
- Інноватика у викладанні дисциплін інформаційно-документного циклу;

А також:
- Педагогіка гетерогенності та інклюзія в освіті;
- Інформаційні технології у викладацькій діяльності;
- Управління навчальним закладом;
- Інформаційна, бібліотечна та архівна справа.

Термін навчання – 3 тижні, 108 год. (з них 72 – ауд. год.). Вартість 1700 грн.
Термін навчання – 6 місяців, 162 год. (з них 108 – ауд. год.). Вартість 2000 грн.

Консультації щодо оформлення документів для зарахування - за телефоном методичного кабінету Навчально-наукового інституту неперервної освіти:
+38 044 2347747 (+38 050 9087004 доц. Кашина Ганна Сергіївна)
Консультації щодо змісту програм підвищення кваліфікації - за телефоном кафедри інновацій та інформаційної діяльності в освіті +38 044 2883467
(+38 099 6030468 проф. Нестеренко Галина Олегівна)

Програми підвищення кваліфікації викладачів розроблені відповідно до нормативних документів МОН України і спрямовані на:
 оновлення та розширення знань, формування нових професійних компетентностей в психолого-педагогічній, науково-дослідній, організаційно-управлінській діяльності;
 засвоєння інноваційних технологій, форм, методів та засобів навчання;
 набуття досвіду формування змісту навчання з урахуванням його цільового спрямування, посадових обов’язків працівників, здобутої освіти, досвіду практичної роботи та професійної діяльності, їх інтересів і потреб;
 вивчення педагогічного досвіду, сучасного виробництва, методів управління, ознайомлення з досягненнями науки, техніки і виробництва та перспективами їх розвитку;
 розроблення пропозицій щодо удосконалення навчально-виховного процесу, впровадження у практику навчання кращих досягнень науки, техніки і виробництва;
 застосування інноваційних технологій реалізації змісту навчання, що передбачає його диференціацію, індивідуалізацію, запровадження дистанційних, інформаційно-комунікативних технологій навчання.

Графік курсів підвищення кваліфікації в осінньому семестрі 2017-2018 н.р.:
1й набір: 17 жовтня – 06 листопада 2017 р.
2й набір: 4 грудня – 22 грудня 2017 р.

Реєструйтесь за посиланням на сайті Інституту (http://www.ippk.npu.edu.ua/ua/):

Якщо на основі електронних анкет групи буде сформовано раніше, можливе зарахування на курси в додаткові терміни.

   
© NPUROUNDER