Обговорення проблеми гетерогенності сучасного освітнього середовища продовжується в рамках різноманітних наукових дискусій. Так, 18-19 березня 2015 на базі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка відбулась науково-практична конференція з міжнародною участю «Партнерство навчальних, культурно-освітніх закладів, соціальних служб і родин: стан, проблеми, перспективи розвитку».
Серед заходів конференції відбулась панельна дискусія «Партнерство як умова реалізації освітніх завдань у контексті нових суспільних викликів», в якій науковцями та практиками з України та Польщі обговорювались проблеми неоднорідності та інклюзії, спільного та відмінного в практиці діяльності освітніх установ країн в цьому аспекті, зокрема забезпечення можливостей рівного доступу до освіти обдарованих дітей із соціально-неблагополучних родин, підготовка педагогів до такої роботи. Учасникам панельної дискусії було презентовано проект ТЕМПУСІУ, як один форматів міжнародної науково-освітньої співпраці, де партнерство виступає джерелом ефективних змін кожного із її учасників.
Н
П
У
Кафедра професійної підготовки, документознавства та публічного управління